Wachtwoord vergeten?

Vraag uw inloggegevens opnieuw aan via de app!

Inloggen mislukt

Controleer jouw inloggegevens goed.
Mocht het toch niet lukken contacteer dan jouw desbetreffende planner!

Stap 1.

Inloggegevens vergeten: Click op ‘wachtwoord vergeten’

Stap 2.

Click op ‘Wachtwoord resetten’

Inloggen mislukt

Vul het e-mail adres toe die gekoppeld staat aan jouw account binnen Korma Planning.

Mocht dit niet het juiste
e-mail adres zijn neem dan contact op met de desbetreffende leiding gevende.

Controleer: laatste update/ internet aan staat van de app.

Het kan zijn dat u nog niet de nieuwste update en of het internet van de app is uitgeschakeld bekijk de volgende stappen of dit niet het geval is.  

iOS

Navigeer naar ‘Instellingen’

iOS

Navigeer naar de app ‘Korma Planning’

iOS

Via instellingen van je iphone heb je ook nog losse achterkant instellingen van de app!

• Controleer of camera aanstaat dit is voor om bonnetjes direct te kunnen inscannen.

• Controleer of mobiel data aan staat het kan voorkomen dat dit uit staat.

iOS

Berichtgeving welke meldingen heb je aan of uit staan.

iOS

Bekijk in de app store: ‘zoek Korma Planning’ En bekijk hier of je de laatste versie hebt!

Android

Navigeer naar ‘Instellingen’

Android

Navigeer naar de app ‘Korma Planning’

Android

Bekijk in de app store: ‘zoek Korma Planning’ En bekijk hier of je de laatste versie hebt!

Android

Berichtgeving welke meldingen heb je aan of uit staan.

Android

Toestemming geven aan de app!

• Controleer of camera aanstaat dit is voor om bonnetjes direct te kunnen inscannen.

App ondersteuning.

Het kan zijn dat u nog niet de nieuwste update heeft bekijk de volgende stappen of dit niet het geval is.  

iOS

Navigeer naar ‘Instellingen’ -> Software-update -> iOS versie.
Minimaal ondersteuning vanaf iOS 11!

Android

Navigeer naar ‘Instellingen’ -> Softwaregegevens -> Android versie.
Minimaal ondersteuning vanaf Android 5!